Tagi
Kategorie: Wszystkie | FAQ | Inne | Oddam kota | Oddam psa | Zginął kot | Zginął pies
RSS
czwartek, 14 grudnia 2006
PIEKNE KOTY

FUNDACJA  ZWIERZĘTA  KRAKOWA  SZUKA  DOMÓW  DLA  MŁODYCH  WYSTERYLIZOWANYCH, ODROBACZONYCH KUWETKOWYCH  KOCIAKÓW I  MAŁYCH  KOCIĄT.  TEL.  012  654 96 09  LUB  603 724 151

18:40, kr_czytelnik , Oddam kota
Link Dodaj komentarz »
środa, 13 grudnia 2006
ZNALEZIONO WSPANIALEGO GRZECZNEGO PSA!!!
Witam. We wtotek,12 grudnia znalazlam na osiedlu Rżaka (okolice za szpitalem dzieciecym w Prokocimiu) duzego psa, prawdopodobnie mieszaniec. Kolor bialy, czarny pysk, na tulowiu plamki jak u dalmatynczyka,ogon dlugi, siersc raczej krotka. Pies jest bardzo grzeczny,udomowiony,rozumie polecenia "siad", "lezec". Ochoczo wychodzi na spacery. Pies jest niewiarygodnie przyjazny w stosunku do ludzi i zwierzat-mam kota,ktorego traktuje jak powietrze:) pieszczoch a do tego grzeczny. Jesli ktokolwiek rozpoznaje w nim swojego psa,badz chcialby go wziac (tylko w dobre rece!) to prosze o kontakt pod nr tel 606 270 473; adres mailowy hosiam@interia.pl. Bardzo prosze o pomoc. On czeka i sie przyzwyczaja,a ja nie moge go zatrzymac. Szkoda tak madrego i poslusznego psa oddac do azylu...
20:31, kr_czytelnik , Zginął pies
Link Komentarze (1) »
Śliczny i mądry kot Benek do oddania
Z powodu wyjazdu musimy oddać półtorarocznego kota /częściowo bury, częściowo biały z przewagą białego na pyszczku i łapach/. Jest wykastrowany, czyściutki, lubi ludzi i przyjaźnie patrzy swoimi figlarnymi oczkami. Będzie szczęśliwy, gdy znajdzie nowy dom. Wiadomość pod numerem telefonu 502 008 337
16:35, kr_czytelnik , Oddam kota
Link Komentarze (1) »
Śliczna kotka KRAKÓW
Ktoś wyrzucił z samochodu śliczna biało-czarną kotkę !!! Kicia ma około roku i jest naprwde kochana !!! Odwiedziła już weterynarza i jest zdrowa ( posiada książeczkę zdrowia) teraz czeka aż ktoś ją pokocha !!! Kotka może przebywać z innymi zwierzakami (obecnie przebywa z trzema kotami i doskonale się z nimi dogaduje) !!! Kicia jest czyściutka i korzysta z kuwety bez najmniejszych problemów !!! Uwielbia kocie figle i zabawy oraz wszelkie pieszczoty !!!



Pokochaj ta zielonooką piękność !!!!
Zainteresowanych przygarnięciem kotki proszę o kontakt :


600123011 lub 503396855
08:31, kr_czytelnik , Oddam kota
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 12 grudnia 2006
PIESKI Z KIELC SZUKAJĄ DOMÓW - MAŁE I DUZE !!!
Nie są to psy ze schroniska. Niektóre z nich przebywają w domach tymczasowych, inne na dwóch prywatnych działkach w Kielcach. Są pod opieką prywatnych osób oraz osób z TOZ.

Inka -sunia, ok. 4 mies., znaleziona w lesie. Wyglądem przypomina rasę basenji. Docelowo będzie średniej wielkości. W tej chwili jest jeszcze trochę wystraszona i nieufna w stosunku do ludzi, ale na pewno szybko nabierze zaufania - jest bardzo młodziutka. W stosunku do innych psów nastawiona jest przyjaźnie, zachęca do zabawy.




Nigra - młoda sunia, średniej wielkości. Błąkała się po ulicach, pewnie porzucona. Nigra nadaje się na psa rodzinnego - bardzo lubi dzieci.
Aktualnie ma jednego szczeniaka - pieska, więc do wydania będą obydwoje za kilka tygodni.



Synek Nigry - Borsuczek:





Pika - sunia przywieziona z Pińczowa. Koczowała tam w okolicach zalewu, na podmokłym terenie, z trzema szczeniaczkami. Sunia jest młodziutka, ok. 1 roku. Szczeniaczki mają już domy!


Niki - sunia zabrana ze wsi, ze skandalicznych warunków, była tam przywiązana na krowim łańcuchu, bez budy. Ma ok. 1 - 1,5 roku. Malutka, sympatyczna suczka, przymilna, uwielbia być w cenrum zainteresowania. Ładnie chodzi na smyczy. Wkrótce będzie sterylizowana.




Pegi - sunia, ok.3,5 mies. Ma uszkodzone jedno oczko, ale jest z niej mimo tego chorego oczka niezła rozrabiaka. Tańczy na widok czlowieka, macha ogonkiem, malo jej się nie urwie, ale jeszcze bardzo się boi. Jednak robi duże postępy w oswajaiu się, pozwala się już wziąć na ręce i pogłaskać.



Pegi z wujkiem Dingo:


Szczeniaczki - 2 pieski od bezdomnej, nieufnej suni, Czarnej i jeden od Rudej

Pieski od Czarnej - będą niewielkie:




Piesek od Rudej - Bary - będzie spory:


I trochę większy szczeniaczek - wilczkowaty, ma ok. 2,5 miesiąca, wyrośnie na dość dużego psiaka. Jest bardzo grzeczny jak na szczeniaka, przywiązany do człowieka.


Wera - sunia labkowato-wilczkowata, ma ok. 5 mies. Błąkała się po ulicach Kielc:



Kaprys - niewielki, 2-3 letni piesek. Przywieziony z Chęcin, gdzie koczował na rynku. Ufny i przyjazny, bardzo lubi dzieci. Kiedyś wybrał się nawet z nimi na rajd z Chęcin do Jaworzni i na trudnej trasie spisywał się bardzo dzielnie.




TELEFON W SPRAWIE ADOPCJI:
604275553, 0609 890 204
18:04, kr_czytelnik , Oddam psa
Link Komentarze (11) »
SABA - mix boksera pilnie szuka domu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SABA została zabrana z kieleckiego schronu w stanie strasznego wychudzenia. Ważyła tylko 14 kilo!!!! Co przy jej wzroście było o jakies 10 - 12 kg za mało!
Została odkarniona, wysterylizowana. To taki duzy dzieciak - ma tylko 1 - 1,5r!!! Charakter typowego boksera - wszędzie jej pełno, chce sie bawic i przytulać. Z psami dogaduje sie bezproblemowo z suniami gorzej.
Czy ktoś podaruje Sabci ciepły dom na święta????? Mieszka na działce, bo niestety nie mozemy spaikom stworzyc lepszych warunków - mamy ok. 30 psów, którym szukamy domów, a Saba jest jednym z nich:

Saba:









tel. w sprawie adopcji: 604 27 55 53
Sunia jest w Kielcach, ale jest możliwosć transportu !!!
Szukamy jej naprawdę dobrego domu, gdzie będzie kochana i rozpieszczana.
Nie moze mieszkać w kojcu ani budzie!!!
18:01, kr_czytelnik , Oddam psa
Link Dodaj komentarz »
MALUCHY SZUKAJĄ DOMÓW NA ŚWIĘTA!!!!

Historia jakich wiele w tym nieludzkim swiecie...Zły człowiek wyrzucił sunię pod mostem, gdzie cierpiała, czekała...
Dobrzy ludzie wzięli ją by poszukac dla niej dobrego domku, ale okazało sie,że sunia jest w ciaży.
Maluszki są już do wzięcia!!!! A mamusia bedzie szukać dobrego domu jak tylko dojdzie do siebie po odkarmieniu maluchów. Pieski będą nieduze, max. do kolan.Pieski są w Kielcach ale jest możliwość dowozu!!!!

Maluszki:

Lady



Raz jeszcze Lady


Nala


I po raz drugi Nala


Orion (facet)


Tamina



a to mamusia maluchów:

Kto zaopiekuje się Perełką?





Kontakt:
gem.set@gmail.com lub 601530844
17:53, kr_czytelnik , Oddam psa
Link Dodaj komentarz »

TRZY ŚLICZNE SZCZENIAKI , MIESZAŃCE ROTTWEILERA SZUKJĄ ODPOWIEDZIALNYCH OPIEKUNÓW.

DZWOŃ: 0 663 361 117 LUB 0 601 070 267

10:48, kr_czytelnik
Link Dodaj komentarz »

Trzy śliczne szczeniaczki (sami chłopcy) szukają odpowiedzialnych włascicieli.

Tel: 0 663 361 117  lub  0 601 070 267

09:50, kr_czytelnik
Link Komentarze (1) »
poniedziałek, 11 grudnia 2006
na os.Ogrodowym zaginęła PERSKA RUDA KOTKA.

Na osiedlu Ogrodowym zaginęła ruda perska kotka .

Osoby które ją widziały proszę o kontakt .

Pani Hanna Bednarz

Ogrodowe 10/9 ,31-915 Kraków

23:59, kr_czytelnik , Zginął kot
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2 , 3