Tagi
Kategorie: Wszystkie | FAQ | Inne | Oddam kota | Oddam psa | Zginął kot | Zginął pies
RSS
czwartek, 27 kwietnia 2006
Do oddania pies (mix goldena z labradorem)

Witam
Jest do oddania ( wyłącznie w dobre rece) pies (mieszaniec prawdopodobnie
goldena z labradorem-biszkoptowy). Piesek został znaleziony ok. 2 tygodnie temu koło
cmentarza w Grebałowie. W zwiazku z tym że błąkał sie ok. miesiaca, jest troche
wychudzony. Ma wg. weterynarza 1-1,5 roku. Jest bardzo radosny, przyjazny i
ufny, zero agresji. Jest bardzo grzeczny w domu, nic nie niszczy, nie obgryza
jak zostanie sam. Oczywiscie jest nauczony czystości i nie "paskudzi w domu".
Chwilowo piesek przebywał u mnie ale z różnych wzgledów niestety musi wrócić do
ludzi którzy go znaleźli i nim sie zaopiekowali, a ja sie zobowiązałam do pomocy
w szukaniu mu innego domu.
Najlepiej gdyby piesek trafił do domu z ogrodem (oczywiscie nie na łańcuch, ani
do budy) lub do osoby która mogłaby mu zagwarantować długie spacery ponieważ
piesek jest młody i musi sie wyszaleć.

Podaje tez numery do ludzi którzy bedą sie nim teraz opiekowali:
do Pana (nie pamiętam imienia) :889-23-46-46, żona:888-25-77-02
Mogą być problemy z dodzwonieniem się ponieważ prowadzą oni sklep gdzieś w pozdziemiach i moga być poza zasięgiem
Pieska bedzie mozna oglądnąc w kazdej chwili, tylko po uprzednim umówieniu sie.
12:51, kr_czytelnik , Oddam psa
Link Komentarze (3) »
wtorek, 25 kwietnia 2006
Urocze 10-cio miesięczne szczeniaczki

Trzy dziesięciomiesięczne szczenieniaczki czekają na domek w lecznicy. Są to dwa śnieżnobiałe, krótkowłose chłopaki i biszkoptowa sunia o lekko falującej sierści. Ważą teraz ok. 11-12 kg. Sprawa jest pilna ponieważ mogą w lecznicy zostać już tylko kilka dni. Brakło nam już pieniędzy na uregulowanie należności za ich pobyt. Grozi im schronisko. Szczeniaczki są w Warszawie ale jeśli będą chętni dowieziemy do Krakowa lub okolic. Szukamy dla nich odpowiedzialnego, kochającego domku. Może możesz pomóc chociaż jednemu z nich? 

gantia@poczta.onet.pl tel: 501-329-458, 507-132-363 gg 6485302

00:34, kr_czytelnik , Oddam psa
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 24 kwietnia 2006
PRZYJMĘ KOTKA
Przyjmę na towarzysza dla naszego 3-miesięcznego kotka, czarno-białego kocurka w wieku max. 3 miesiące.

thomaska@interia.pl
tel. 501601961
22:27, kr_czytelnik , Inne
Link Komentarze (2) »

08:53, kr_czytelnik
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 20 kwietnia 2006
Piękna koka szuka domu!
Piękna kotka szuka domu:

Cudem uratowana od śmierci przez wspaniałych weterynarzy - szuka domu.

Wszyscy chętni do adopcji kotki proszeni są o kontakt:

patrycja_ka@interia.pl
tel: 0602 722 040






22:20, kr_czytelnik
Link Dodaj komentarz »
ZNALEZIONO PSA

Dnia 18-04-2006 r. w okolicy pętli 103

przy ul. Kostaneckiego w Krakowie

znlaeziono psa rasy beagl.

Wiadomość: 605/ 689-685

środa, 19 kwietnia 2006
ŚLICZNE KITECZKI SZUKAJĄ DOMKÓW !!

Dwie śliczne, 11-miesięczne, bardzo udomowione kitki poszukują dobrych, przyjaznych domków. Są czyściutkie, zdrowe prowadzone przez weterynarza. Sprawa jest bardzo pilna, bo w naszym domku jest już za ciasno (ze względu na dużą ilość zwierząt). Kiteczki są ufne i spokojne, choć psotliwe. Kotki są odrobaczone i zaszczepione - mają "książeczki zdrowia kitkowego". Są ogromnie spragnione miłości i ciepłego, kochającego domku. Niestety już bardzo długo czekają na człowieka.... 

kontakt:  Magda  502 58-40-26 lub stopczma@um.krakow.pl

09:57, kr_czytelnik , Oddam kota
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 18 kwietnia 2006
Oddam pieska
Pilnie oddam pieska 6 m-cy. Mieszaniec golden i labrador. Piesek jest zadbadny i dobrze wychowany. Bardzo lubi dzieci.
21:13, kr_czytelnik , Oddam psa
Link Komentarze (6) »
poniedziałek, 17 kwietnia 2006
16 kwietnia ok. godziny 15 z mieszkania przy Mazowieckiej wyleciała papużka falista. Jeśli ktokolwiek wie gdzie jej szukać, proszę o kontakt; nr tel. 600 247 071. 
10:27, kr_czytelnik
Link Komentarze (2) »
sobota, 08 kwietnia 2006
Zagineła kotka biało bura

           W sobotę 8 kwietnia

            (kotki dalej szukamy 23.04.06r)

           na ośedlu Strusia              

           zagineła 3 letnia kotka

Kotka ma na imię LUNA

Kotka jest czysta i udomowiona

Znalazcę proszę o kontakt

!CZEKA NAGRODA!

0/ 888 027 888 - Kasia

0-12/ 637-24-59

20:00, kr_czytelnik , Zginął kot
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2