Tagi
Kategorie: Wszystkie | FAQ | Inne | Oddam kota | Oddam psa | Zginął kot | Zginął pies
RSS
sobota, 31 maja 2008
dwie kotki do oddania

Dwie młode kotki poszukują dobrego domu. Kotki mają niecałe 2 miesiące. Swoje potrzeby załatwiają tam gdzie powinny :) Szara kotka jest żywsza.

Info pod nr tel 508105049

Pozdrawiam

00:45, kr_czytelnik , Oddam kota
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 29 maja 2008
5 letni pekińczyk bez oka szuka domu w Krakowie i okolicach .
Piesek jest odrobaczony , zaszczepiony .
tel 0 602 722 040    012 288 24 81 patrycja_ka@interia.pl

22:21, kr_czytelnik
Link Komentarze (11) »
poniedziałek, 26 maja 2008
Chałatek szuka domu

Chałatek jest młodziutkim pieskiem, który został wyrzucony pod krakowem.

 

 

Dlatego teraz Chałatek szuka domu, z którego już nigdy nikt go nie wyrzuci....

 

Chałatek zachowuje się grzecznie w domu, jest bardzo czysty, nie brudzi i niczego nie niszczy.

Ma około roku, jest niewielki i z wyglądu  przypomina teriera.

Pozwól Chałatkowi poznac, co to znaczy mieć własny dom...

tel: 662 069 214 

 

17:27, kr_czytelnik
Link Dodaj komentarz »
Nerusia ze śmietniska

Nera została porzucona w czasie długiego weekendu: koczowała w szczerym polu na dzikim wysypisku śmieci. Jest średnio dużą, gładkowłosą sunią rasy mix. Wśród jej przodków najwyraźniej były chart, owczarek i labrador. Okazała się psem niezwykłej urody, przypomina psa faraona, ma postawę jak figura Anubisa. Po kilku dniach pokazała, że ma także bardzo wesoły i przyjazny charakter. Wspaniały pies dla aktywnych ludzi!
Nera jest nieśmiałą panienką - boi się jeszcze wielu rzeczy, porzucenie było dla niej ogromną traumą, jednak w domu tymczasowym szybko nabiera ufności i radości życia. Jest bardzo spragniona towarzystwa człowieka, domaga się głasków i rozdaje całusy. Jest stworzonkiem dość energicznym - najlepszy byłby dla niej domek z ogrodem i możliwość długich spacerów.
Weterynarz ocenił jej wiek na około 2,5 roku. Sunia została odpchlona, odrobaczona i zaszczepiona na wściekliznę.
Warunkiem adopcji jest podpisanie umowy adopcyjnej.
Kontakt:
Fundacja PRO ANIMALS - Na Pomoc Zwierzętom
www.proanimals.republika.pl
zwierzaki_chrzanow@o2.pl
tel: 0 510 - 846 - 660

 

 

17:09, kr_czytelnik
Link Dodaj komentarz »
Zaginęła czarna kotka

Dnia 26 maja b.r. na osiedlu Złota Jesień (okolice szkoły gastronomicznej) zaginęła czarna kotka. Wymaga leczenia weterynaryjnego- na prawej łopatce ma wyraźną ranę (w dniu zaginięcia rana była przykryta bandażem).

Ma na imię Ela. Jest czarna, ma białą krawatkę, a na brzuszku białe serduszko. Jej cechą charakterystyczną jest też biały paluszek na tylnej prawej łapce.

Bardzo proszę o pomoc!!!!

tel. 511 489 874

e-mail: aniagurgul@op.pl 

14:14, kr_czytelnik , Zginął kot
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 25 maja 2008
młody husky
Dnia 24.05.2008 w Wieliczce ZNALEZIONO błąkającego się młodego psa husky. Informacja o psie pod telefonem 501 215 504. Osoba zgłaszająca się proszona o podanie "dowodu" że jest właścicielem psa.
16:47, kr_czytelnik
Link Dodaj komentarz »
Zaginęła buro-ruda kotka - Kraków Bieżanów

Przed południem dnia 24 maja 2008 r. w okolicy ulicy Bieżanowskiej w Krakowie zaginęła ok. 4 letnia kotka o umaszczeniu buro-rudym.  Ma duże zielone oczy i rude łatki przede wszystkim w tylnej części głowy, na krawatce i na łapkach. Kotka jest niewielkiej postury, waży ok. 2,5 kg. Dużo miauczy, jest chora, dlatego cenny jest czas.

 http://img60.imageshack.us/my.php?image=dsc1011op7.jpg

 

Jeśli ktoś może udzielić jakichkolwiek informacji mogących pomóc w jej odnalezieniu proszę o kontakt:


mail: fryga13@poczta.onet.pl

tel: 0 605 346 789

Z góry dziękuję za pomoc!

16:22, kr_czytelnik , Zginął kot
Link Dodaj komentarz »
Św. Franciszek w spódnicy prosi !!!
APEL DO PRZYJACIÓŁ HARBUTOWIC!

Drodzy Przyjaciele, pragnę Was poinformować, że w najbliższych dniach muszę opuścić moje ukochane zwierzaki i rozpocząć walkę o własne życie w jednym z krakowskich szpitali. Podczas mojej choroby psami będzie opiekować się moja siostra i wiem, że zrobi to nie gorzej ode mnie. Nie będzie jej łatwo, ponieważ sama w swoim niewielkim domu pod Krakowem ma kilkadziesiąt psów i kotów. Dlatego bardzo proszę: pomóżcie jej w tym arcytrudnym zadaniu.

W związku z tym kieruję gorący apel do Przyjaciół Harbutowic i wszystkich miłośników zwierząt o pomoc przy wyszukiwaniu jak największej ilości domów adopcyjnych dla moich psów, które w każdej chwili mogą zostać sierotami. Potrzebna jest też pomoc wolontariuszy przy karmieniu psów i dozorze, a także wszelkie wsparcie finansowe i rzeczowe (głównie karma dla zwierząt).

Pragnę też serdecznie podziękować za dotychczas otrzymaną pomoc.

Bożenna Chechlińska

Obecna sytuacja przytuliska jest dramatyczna . Liczy się każda pomoc !
Przytulisko w Harbutowicach  pod Krakowem (koło Myślenic).
Telefon
0 - (prefix) -
12 273 30 98

e - mail
przytulisko@pointblue.com.

Strona własna przytuliska . Zobacz !!!

16:22, kr_czytelnik , Oddam psa
Link Dodaj komentarz »
sobota, 24 maja 2008

Więcei informacji oraz kontakt w sprawie adopcji
fiona.22@wp.pl
tel 668859676
gg 1847479

http://dogomania.pl/forum/showthread.php?t=96381

 

Mika
Wiek: ok 1 rok
Płeć: kociczka-czeka na sterylizacje
Młoda, przylepna kotka. Przybłąkała się do pewnych ludzi, którzy nie mogą jej zatrzymać na stałe. Dokarmiaja ją na swoim podwórku. Niestety kotka nie jest tam bezpieczna. Obok jest ruchliwa ulica a do tego kotka nie jest wysterylizowana. Pilnie szukamy dla niej DT


 

Figaro
Wiek: ok 5 lat
Płeć: kocurek-czeka na kastracje
Figaro został przyniesione do lecznicy przez jakies dzieci. Był strasznie zakatarzony i miał zapalenie spojówek. Lekarze podejrzewali, zę ma kk.
Po trzech tyg leczenia okazało się, że kiciuś ciągle się dusi. Na prześwietleniu wyszło, ze coś nie tak dzieje się z jama nosową.
Figaro jest strasznie towarzyskim, przylepnym kotem. Obecnie w trakcie leczenia ale kiciuś już niedługo bedzie gotowy do adopcji.





Mumia
Wiek: ok 2 lata
Płeć: kocurek-wykastrowany
Mumia jest kotem, który zaczął pojawiać sie na podwórku u pewnego pana. niestety kot deptał mu kwiatki więc jego obecność tam nie było porządana. Kot został zabrany. Okazało się, ze ma na szyji guz. Był to jakis ropień ale został juz usunięty. Kot doszedł do siebie a szyja bardzi ładnie zarasta. Po zabiegu chodził zabandazowany i wyglądał wtedy jak mumia. Jest oswojonym, milym kotem.






Camara
Wiek: ok 9 mies
Płec: kociczka-czeka na sterylizacje
Kicia została znaleziona na jednym z kieleckich osiedli w trakcie rujki. Została zabrana do DT.
Kotka jest niesamowitą przylepką. Dosłownie wkleja się w człowieka.
Bardzo kontaktowa i śliczna kicia.
Niestety na zdjęciach nie widac jej cudowych oczu. Są ciemno bursztynowe wpadające aż w czerwony.



 

Mrówka
Wiek: ok 1,5 roku
Płeć: kociczka-czeka na sterylizacje
Mrówka to kicia, która okociła sie w piwnicy jednego z kieleckich bloków.
Kotką opiekowała się starsza pani. Problem zaczął się kiedy druga z kotek, która tam się osiedliła okociła się w trawie pod blokiem. Mrówka zajęła piwnice i druga kicia nie miała sie gdzie okocić. Niestety wszystkie inne okienka w piwnicach są pozamykane.
Mrówka i maluchy zostały zabrane, zeby zrobić miejsce dla drugiej kici. Kota jest jeszcze troszkę wystraszona ale jest oswojona kotką. Pomału się rozkreca. Po wizycie u weta okazało się, ze dwa maluchy maja kk. Trafiły do innego dt i wczoraj dostały ostatnią dawke antybiotyku.




Murka
Wiek: 2 mies
Płec: kociczka
Jedna z córeczek Mrówki. Jest małym tchórzem ale wie jakie miłe może być głaskanie i kiedy poczuje ręke za uchem od razu mruchy jak szalona. Uwielbia się bawić myszką na sznureczku.
Jest po pierwszym odrobaczeniu, za tydzień powtórka a potem szczepienia.




Marcel
Wiek: 2 mies
Płeć: kocurek
Synek Mrówki. Jedyny facet w miocie. Maluch jest strasznie rozbrykany i strasznie rozpieszczony. Podobnie jak siostra szaleje za myszką na sznureczku. Niestety maluch ma przepukline pepkową, która bedzie wymagała zoperowania. Lekarz powiedział, że nie ma sensu ciąć takiego malucha i zabieg najlepiej bedzie wykonac podczas kastracji. Oczywiście jesli przepuklina nie bedzie się powiększała.



 

15:20, kr_czytelnik , Oddam kota
Link Dodaj komentarz »
długonoga Sarenka czeka na dom!

 

 

 

 

Sarenka jest młodziutka - ma około 1,5 roku. Jest zdrowa, zaszczepiona, odrobaczona i co najważniejsze wysterylizowana!  Jest bardzo energiczną suczką - uwielbia zabawy, bieganie. Lubi dzieci i inne psy.



Sarenka to nieduża sunia o bardzo oryginalnym umaszczeniu. Sunieczka
błąkała się po jednym z kieleckich osiedli. Nie wiem jak taka
delikatna sunia dała sobie radę na ulicy. To kochane stworzonko, ale
bardzo płochliwe. Jest bardzo łagodna i mądra. Dobrze dogaduje się z
dziećmi, psami. Zachowuje czystość w domu. Boi się dużych psów. Jest
nieduża ma około 40 cm. I ma przepiękne kropeczki. Nawet brzuszek
jest w ciapki. Bardzo szybko przywiązuje sie do właściciela.
To młodziutka sunia. Jest już wysterylizowana. Obecnie przebywa w
domu tymczasowym w Łodzi. Szukamy domu dla tej delikatnej i
wrażliwej suni.















Kontakt
Łódź
600-565-010 lub carolciad@o2.pl
12:05, kr_czytelnik , Oddam psa
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 7